Halaman

aku adalah seorang pesara Tentera Laut Di Raja Malaysia..
Di sini adalah untuk cacatan suka duka semasa aku berkhidmat sebagai anggota Tentera Laut Di Raja Malaysia dan selepas persaraan....semuga menjadi tatapan anak cucu di kemudian hari.
Kepada yang berminat menjadi anggota tentera jadikanlah paparan ini sebagai tauladan dan sempadan...Dengan semangat seorang perwira aku bangga menjadi rakyat Malaysia yang pernah berkhidmat dalam Angkatan Tentera Laut Di Raja Malaysia.

Rabu, 14 Disember 2011

Blog yang hampir tertimbus...

Assalamualaikum....

Hampir 2 tahun aku tidak mengupdates blog ini sebenarnya yang selalu bantu aku mengupdates blog ini adalah isteriku tersayang....
Aku ni otak metematik dan tak pandai sangat menyusun ayat-ayat bahasa ini...kira isteri aku PA aku ni...dan Blog dan FB aku pun semuanya isteri aku yang buatkan kerana dia lebih tahu tentang IT ni dari aku ni...

Sebenarnya banyak yang aku ingin kongsikan di sini...sampai tak tahu nak mula yang mana satu dan aku kena tunggu kelapangan isteri tersayang untuk menyusun ayat....
Punca blog ini sudah lama tidak di upadates adalah kerana isteriku telah kehilangan passwordnya di tambah lagi bila aku lapang isteri aku pula yang sibuk...bila isteriku lapang aku pula yang sibuk....
Ini lah akibatnya terlalu bergantung dengan PA ni ...bukan aku tak pandai langsung ...dah biasa manja kut...
sementara ada insan tersayang hendak membantu apa salahnya...


AKU LETAK GAMBAR (OLDNAVY) ZAMAN DULU-DULU KAT SINI...(ambil dari en google)

ok sampai sini ada masa aku updates cerita-cerita yang terlepas yea....insyaallah

Tiada ulasan: